Vše o nákupu

Vážení zákazníci, z důvodu zdražení doručovacích služeb České pošty, jsme byly i my nuceni zvednout ceny za dopravu.

Doprava a platba:

1. Osobní odběr:

Osobní odběr na naší prodejně v Praze je zcela zdarma. Nabízíme možnost platby platebními kartami VISA, MasterCard, Maestro.

2. Platba na dobírku:

Vaše objednávka bude odeslána týž nebo následující pracovní den. Cenu za objednané zboží zaplatíte poštovní doručovatelce, případně na poště. Doba dodání je v tomto případě 1 - 2 dny (přesná doba závisí na společnosti Česká pošta, jejíž služby nemůžeme ovlivnit). Každý balík má unikátní kód, díky kterému můžete zásilku sledovat.

Doprava:

  • Při objednávce do 1.499 CZK je cena dopravy 115 CZK
  • Při objednávce do 2.999 CZK je cena dopravy 90 CZK
  • Při objednávce nad 3.000 CZK je doprava ZDARMA

Dobírka:

  • Při objednávce do 2.999 CZK je cena dobírky 30 CZK
  • Při objednávce nad 3.000 CZK je dobírka ZDARMA

3. Platba předem, převodem na účet:

Po odeslání vaší objednávky obdržíte e-mail s instrukcemi pro zaplacení. Objednávku odešleme do 24 hodin po připsání platby na náš účet. Doba dodání je 2 - 4 dny, v závislosti na rychlosti bankovního převodu.

Doprava:

  • Při objednávce do 1.499 CZK: 115 CZK
  • Při objednávce do 2.999 CZK: 90 CZK
  • Při objednávce nad 3.000 CZK: ZDARMA

Převod:

  • Bankovní převod: ZDARMA

Číslo našeho účtu je 7452960207/0100. Variabilním symbolem je kód Vaší objednávky, který obdržíte v potvzovacím e-mailu.

Obchodní podmínky:

  • Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách fanbase.cz, provozovaných společností SUNPHARM, s.r.o. (dále jen „prodávající“), v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  • Odesláním elektronické objednávky přijímá zákazník veškerá ustanovení obchodních podmínek platných v daný den. To znamená, ve znění platném v den odeslání objednávky, cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu internetového obchodu. Odeslaná objednávka je pro zákazníka závazná.
  • Storno objednávky může zákazník bez souhlasu prodejce provést do doby, než prodávající elektronickou poštou nebo telefonicky potvrdí zpracování a odeslání objednávky. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy:

  • Veškeré objednávky jsou závazné. Podáním objednávky zákazník potvrzuje, že je seznámen s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
  • Aby byla elektronická objednávka platná, musí být vyplněny všechny údaje ve formuláři objednávky.
  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím ve formuláři objednávky.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka ve chvíli převzetí zaplaceného zboží.
  • Vyplněním závazné objednávky dává zákazník prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
  • Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Práva a povinnosti kupujícího:

  • Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  • Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, včetně případného poštovného. S konečnou cenou za zboží je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  • Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o ně písemnou formou.
  • V případě neodebrání objednaného zboží je kupující povinen uhradit veškeré náklady marně vynaložené na doručení objednaného zboží.

Práva a povinnosti prodávajícího:

  • Veškeré osobní údaje poskytnuté prodávajícímu jsou důvěrné.
  • Prodávající má povinnost vymazat zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
  • Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  • Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, a nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu:

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu: info@sunpharm.cz.

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Nákupní řád:

Způsob platby:

Zákazníkům nabízíme tři možnosti platby. První možností je platba na dobírku. Druhá možnost je platba předem na účet č.7452960207/0100. Pokud se zákazník rozhodne pro tuto možnost, zboží na jeho adresu odešleme poté, co přijmeme platbu za objednávku. Třetí možností je platba v hotovosti při osobním odběru v pracovní době Po - Pá 8 - 16 h.

Poštovné a balné:

Poštovné a balné při placení na dobírku či bankovním převodem na účet je účtováno dle výše uvedených podmínek. V případě osobního odběru ve výdejním skladu poštovné a balné zákazník neplatí.

Převzetí zboží:

Vyřízením objednávky se myslí předání zboží České poště. K objednávkám budou účtovány náklady spojené s doručením (poštovné a balné). Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V případě zrušení objednávky Vás budeme kontaktovat a navrhneme náhradní řešení.

Čas a způsob doručení:

  • Objednávky jsou vyřizovány pokud možno ihned v den potvrzení. Zboží je odesíláno každý pracovní den Českou poštou. Objednávky přijaté v pátek odpoledne budou odeslány nejdříve v pondělí.
  • Doba dodání zásilky se po ČR pohybuje podle statistik České pošty okolo jednoho až dvou dní.

Vrácení zboží:

  • Kupující má právo v souladu se zákonem č.367/2000 Sb. § 53 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).
  • Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady.
  • V případě, že z nějakého důvodu posíláte zboží zpět (špatná velikost nebo barva), vložte prosím ke zboží fakturu a dopis s odůvodněním, proč tak činíte, a zda chcete vyměnit kus, máte zájem o jiné zboží nebo chcete vrátit peníze. V prípadě jakýchkoliv dotazů či nejasností nás kontaktujte.

Reklamace:

  • Zboží lze reklamovat na emailové adrese info@sunpharm.cz, či telefonicky na číslech 272 659 457 a 739 631 489. Odpovědnou osobou je Jana Slunečková.
  • Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího.
  • Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemnou formou a přiložit k reklamovanému zboží. Popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují.
  • K reklamaci je nutno předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do deseti dnů od obdržení reklamace o způsobu jejího vyřízení. Dále je nutné, aby kupující v případě, že prodávajícímu zasílá vadné zboží k reklamaci, jej zaslal kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího, tedy v originálním obalu, nebo obalu odpovídající kvality a včetně všech součástí dodávky. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě, i když se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů a běžného opotřebení, ani za škody z chybného užívání a škody způsobené vnějšími událostmi. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • V žádném případě neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Ochrana osobních údajů:

Informace o zákaznících uchováváme v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Společnost SUNPHARM, s.r.o. je registrovaná u Úřadu pro ochranu osobních údajů jako správce osobních údajů.

Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytujeme je třetím osobám. Výjimku představují dopravní společnosti, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.

Závěrečná ustanovení:

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01. 03. 2013.